Sygemeldt og tilknyttet Jobcenter Vejen

Sund i Job tilbyder mestringssamtale(r) til dig, der modtager sygedagpenge eller er i jobafklaringsforløb.

Mestringsforløb er et sundhedsfremmende henvisningstilbud med et arbejdsmarkedsmæssigt sigte.

Personalet i Sund i Job bidrager til sundhedstilbuddene på Brørup Sundhedscenter med mindfulness på hold,
Individuel coaching, tankefeltterapi, Vejen ud af Depression, SØVN vejledning og Smertemestring på hold

Sådan kommer du i gang

Du henvises til mestringsforløb af din jobrådgiver på Jobcentret.

Forløb

Et mestringsforløb tilrettelægges individuelt og indeholder et eller flere af de sundhedstilbud, der tilbydes på Brørup Sundhedscenter.

Den individuelle planlægning sker i samarbejde med jobrådgiveren fra Jobcentret.

Holdene startes løbende og er forholdsvis korte forløb på mindre hold.

Undervisning

Undervisningen tilpasses den aktuelle gruppe, er baseret på faglig viden, og vil ofte indeholde erfaringsudveksling.

Mestringssamtaler afholdes på Brørup Sundhedscenter.

Hold afvikles ofte i foreningshuset/mødelokale i Brørup Hallerne.

Der er handicapparkering ved Sundhedscentret, Skolegade 12A og Fredensvej 3B.