Hjem Borger Natur, miljø og affald Natur Vild Med Vilje Registrer dit eget VILDE projekt

Registrer dit eget VILDE projekt

Registrer dit eget VILDE projekt via linket eller QR koden.

Registrer dit projekt og inspirer andre med billeder og fortællinger. Vi tæller sammen på hvor mange borgere, virksomheder, skoler mv., der er med i projektet om at skabe mere biodiversitet. Samtidig regner vi på hvor mange kvadratmeter, der bliver lavet biodiversitetstiltag på i projektet – ud fra besvarelserne.

Indtast dit projekt og kom med på kortet. Lad VILDSKABEN brede sig i kommunen og på kortet.

Vi vil gerne have alle med – er du privat haveejer, en skole, landmand en virksomhed eller noget helt andet, så tast det ind, hvis du har lavet nogle vilde tiltag, der kan hjælpe naturen på vej.

Klik på linket her eller Scan QR koden for at registrere dit projekt

Inge Lise Møller Jensen

Denne side er printet den 03-07-2024 05.22