Lokale møder om håndtering af vand i Vejen Kommune

Flere grundejere i Vejen Kommune oplever udfordringer med at håndtere de store mængder nedbør, samtidig med, at grundvandet står højt. De store mængder regnvand betyder ofte problemer med oversvømmelse af haver, kældre, grøfter og vandløb.

Vil du høre mere om risiko og muligheder, og ønsker du at få en dialog om konkrete udfordringer i dit lokalområde, så tilmeld dig herunder og vælg det møde, du ønsker at deltage i.

Alle felter markeret med '*' er påkrævet

Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Det skal være en gyldig email som følger mønsteret xxx@domæne.dk
Indtast tallene, syv to tre en fem , i feltet nedenfor.
Du bedes venligst indtaste de rigtige tal fra billedet

Behandling af persondata

I forbindelse med din tilmelding til mødet behandler Vejen Kommune personoplysninger om dig; navn, adresse, postnr., by, e-mailadresse og telefonnummer.

Samtykke*

Du bedes vælge denne mulighed

Behandling af persondata

Sådan behandler vi dine persondata

Præsentation fra virtuelt møde

I pdf-filen kan du se præsentationen fra Vejen Kommunes virtuelle møde om håndtering af vand, der blev afholdt onsdag den 18. september 2024. På mødet blev der blandt andet informeret om hvilke muligheder og pligter man har som grundejer samt hvem der gør hvad, når det regner, og grundvandet stiger eller løber hen over overfladerne.

Hent præsentationen