Skip til hoved indholdet
    Hjem Erhverv Indkøb og udbud E-handel

E-handel

Vejen Kommune benytter E-handelsløsningen RAKAT fra firmaet Mercell.

Jf. KL´s fælleskommunale indkøbsstrategi anvender Vejen Kommune E-handel som en naturlig del af indkøbsopgaven.

Direktionen i Vejen Kommune vil med baggrund i E-handel skabe en platform for effektive og professionelle indkøb. Der skal spares penge og frigøres tid, der kan bruges på borgernær service.

I Vejen Kommune har vi et ambitiøst ønske om, at være blandt de førende i Danmark på E-handelsområdet. 

E-handelsfunktionen indebærer kontinuerlig fokus på sikker drift af E-handelssystemet, effektivisering, forenkling, forbedring og udvikling af området, hvor E-handelskonsulenten har en central rolle.

Hertil har E-handelskonsulenten til opgave, at rådgive, undervise og supportere brugerne, så det er nemt for den enkelte medarbejder at købe ind. Derudover sikre at Indkøbsstrategiens mål nås ved systematisk intern opfølgning og indsats overfor afdelinger og institutioner, samt identificere nye uopdyrkede E-handelsområder.

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte Camilla Hansen, tlf. 79 96 61 62.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

Kontakt Indkøbskontoret

Vejen Kommune
Indkøbskontoret
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen
Send Digital Post om udbud som virksomhed

___________________

Denne afdeling gennemfører også udbud

 

Teknik & Miljø

Rådhuspassagen 3
6600 Vejen
Send Digital Post som virksomhed

Camilla Hansen

Økonomi

Ring til os

Bemærk

Når du sender Digital Post til os, bliver du bedt om at bruge MitID. På den måde bliver beskeden sendt sikkert, og du kan skrive dine personlige oplysninger, f.eks. dit CPR-nummer.

Denne side er printet den 03-07-2024 03.32

Ophavsretten tilhører Vejen Kommune.

Informationer må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.

Hold dig opdateret om Vejen Kommune

Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600  Vejen