Hjem Borger Natur, miljø og affald Affald og genbrug Dit daglige affald Ofte stillede spørgsmål Jeg vil anmelde en skade - hvad gør jeg?

Jeg vil anmelde en skade - hvad gør jeg?

Min beholder har fået en skade - hvad gør jeg?

Er din beholder blevet beskadiget, så skal du anmelde det via vores selvbetjeningsløsning. Så vil vi hurtigst muligt komme ud og kigge på den.

Det kan eks være et skadet hjul, skadet håndtag, revner, knækket mellemrum, skadet låg osv.

Vedhæft gerne et billede af skaden sammen med beskrivelsen.

Der er sket skade på min ejendom - hvad gør jeg?

Vi gør alt for at undgå skader - og hvis det sker, lægger vi en meddelelse i din postkasse. Det kan for eksempel være et hegn, en hæk, et el-skab eller andet, der er blevet påkørt eller et køreunderlag, der er skadet.

Oplever du alligevel, at din ejendom er blevet beskadiget af vores renovatør, og har du ikke fået besked? Så kan du anmelde skaden ved at udfylde formularen hos Meldgaards kundeservice.

Vedhæft gerne et billede af skaden sammen med beskrivelsen.

May-Britt Heissel Skov

Denne side er printet den 03-07-2024 09.26