Hjem Borger Natur, miljø og affald Affald og genbrug Dit daglige affald Ofte stillede spørgsmål Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at sætte min beholder ud til tømning?

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at sætte min beholder ud til tømning?

Du kan bestille en ekstra tømning, eller afhentning af en ekstra sæk, via vores selvbetjeningsløsning eller ringe på telefon 79 96 50 00.

Ekstra tømning af din beholder uden for tur:

Skal du have tømt din genbrugsbeholder uden for tur, pga. fejlsortering, så koster det 400 kr.

Skal du have tømt din rest- og madaffaldsbeholder uden for tur, så koster det 400 kr.

Skal du have tømt din genbrugsbeholder uden for tur, så koster det 400 kr.

Bestil en ekstra tømning af dit affald

Du kan også købe afhentning af en ekstra sæk:

Det koster 115 kr. pr. sæk.

Husk, at hver fraktion skal have sin egen sæk.

Dvs. hvis du skal have ekstra sække til dit genbrugsaffald, så skal du have en sæk til dit metal-, glas- og plastaffald og en sæk til, til dit pap-, papir- og blødplast affald. Det samme gælder for madaffald og restaffald, det skal også i hver sin sæk.

Køb afhentning af en ekstra sæk

Hvis du er i tvivl, så er du altid velkommen til at kontakte os.

May-Britt Heissel Skov

Denne side er printet den 03-07-2024 09.26