Hvad skal ansøgningen indeholde?
Send en ansøgning til eventpuljen
Herunder kan du se, hvad ansøgningen skal indeholde:
- titel på eventen
- kontaktoplysninger på arrangør og kontaktperson
- CVR-nummer
- beskrivelse af eventen: indhold, tid og sted, målgruppe, markedsføring samt hvilke styrker eventen har set i forhold til at tiltrække mange, skabe lokalt engagement, skabe synlighed uden for kommunen og have en organisering, der får projektet i mål
- antal forventede deltagere, tilskuere og overnatninger
- budget over eventens forventede udgifter og indtægter
- tidsplan
- angivelse af, om der søges tilskud eller underskudsgaranti samt det ansøgte beløb - eventgruppen tager den endelige beslutning om, hvorvidt de giver støtte eller underskudsgaranti
- angivelse af, om der søges/er modtaget støtte andre steder fra.
Her kan du give konstruktiv feedback til redaktøren af denne side
Skriv en kommentar til siden.
Vi følger op på alle henvendelser, men husk at dette er feedback til denne side og hjemmesiden vejen.dk.
Bemærk, at følsomme og/eller fortrolige personoplysninger ikke må sendes via feedback, men i stedet skal sendes via Digital Post.
Tak for dit feedback!
Der skete desværre en fejl. Prøv venligst igen lidt senere