Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt

Høringssvar - udpegning af diger

Forslaget om udpegning og registrering af de beskyttede diger er sendt i høring i perioden 2. september 2024 til 28. oktober 2024. Er du undtaget fra digital post forlænges fristen til 4. november 2024. Når forslaget sendes i høring, er det gældende indtil udpegningen ved-tages endeligt i byrådet.

Som lodsejer skal du bruge dit lodsejerID (findes i E-Boks brevet, eller der kan søges på matrikler) til at finde dine markeringer og til at indgive høringssvar.

Hjælp til at indgive høringssvar digitalt

Er du undtaget digital post, og har brug for hjælp til at indgive dit høringssvar, vil der være mulighed for at få hjælp til dette på rådhuset i Vejen:

  • Tirsdag den 17. september 2024 kl. 09.00-12.00
  • Torsdag den 19. september 2024 kl. 13.00-17.00

Det foregår på den måde, at du møder op på Vejen Rådhus, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen. Her vil der være nogle medarbejdere, der står til rådighed og har en computer, hvor høringssvaret kan udfyldes. Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ventetid.

Du vil også have mulighed for at kontakte din landbrugsrådgiver, der kan hjælpe dig videre i processen.

Per Johansen

Teknik & Miljø

Ring til os

Bemærk

Når du sender Digital Post til os, bliver du bedt om at bruge MitID. På den måde bliver beskeden sendt sikkert, og du kan skrive dine personlige oplysninger, f.eks. dit CPR-nummer.

Denne side er printet den 22-02-2025 03.55

Ophavsretten tilhører Vejen Kommune.

Informationer må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.

Hold dig opdateret om Vejen Kommune

Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen


CVR-nummer 29189838

Genveje