Sydjysk Kommuneindkøb
Varde Kommune og Vejen Kommune arbejder sammen i Sydjysk Kommuneindkøb. Samarbejdet er et administrativt samarbejde, der understøtter udmøntningen og effekten af de deltagende kommuners godkendte indkøbs- og udbudspolitikker samt udbudsplaner. Samarbejdet omhandler udelukkende kommunernes udbudsforpligtigelse i forhold til varer og tjenesteydelser.
Formålet med Sydjysk Kommuneindkøb er at:
- Understøtte de deltagende kommuners arbejde med at effektivisere deres indkøb.
- Opnå bedre vilkår og priser i kontrakterne, som følge af større volumen.
- Udnytte ressourcer og kompetencer, således at den enkelte kommune opnår en effektivisering og professionalisering af deres indkøbs/udbudsfunktion.
- Det enkelte udbud udarbejdes med højst muligt kompetenceniveau.
- Understøtte vidensdeling kommunerne imellem, samt virke som sparring og rugekasse for nye ideer og metoder i forbindelse med kommunernes udbudsforpligtigelse
Formandskabet går på skift og varetages pt af Lisbeth Kohls Jensen, Varde Kommune.
Her kan du give konstruktiv feedback til redaktøren af denne side
Skriv en kommentar til siden.
Vi følger op på alle henvendelser, men husk at dette er feedback til denne side og hjemmesiden vejen.dk.
Bemærk, at følsomme og/eller fortrolige personoplysninger ikke må sendes via feedback, men i stedet skal sendes via Digital Post.