Bliv leverandør til det offentlige

PROGRAM           

Kl. 14.00 fælles program:       

  • Velkomst ved Ulrik Kragh, direktør hos UdviklingVejen
  • Oplægsholder - nærmere information følger.
  • Erfaringer med udbud til Vejen Kommune.

 Kl. 15.00 – 15.50: Pause

I pausen kan du netværke med andre virksomheder og få mulighed for at mødes med og stille spørgsmål til de udbudsansvarlige fra Vejen Kommune.

Kl. 15.30 – 16.30: Kommende udbud

Opdeling i spor:

Spor 1: Varer & Tjenesteydelser

Spor 2: Bygge- og anlægsopgaver

Kl: 17.00: Tak for i dag.

Arrangører er UdviklingVejen i samarbejde med Indkøbsafdelingen samt Teknik & Miljø i Vejen Kommune.

Dato og tid: Tirsdag d. 3. marts 2020 kl. 14:30 til 16:30 
Sted: Rådhuset, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen - Lokale 3. sal.
Tilmeldingsfrist: Tirsdag d. 3. marts kl. 9:30
Tilmelding: Sker via UdviklingVejen - følg nedenstående link:

Tilmelding til arrangementet "Bliv leverandør til Vejen Kommune"

 

Har du spørgsmål til arrangementet er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Martin Larsen mala@vejen.dk