Kommende arrangementer
Udbudspanelet - Få hjælp til lokale udbud
Du kan stille spørgsmål til Vejen Kommunes udbudsplan, samhandel med Vejen Kommune eller andet.
I Vejen Kommune er der flere afdelinger, der beskæftiger sig med udbud. Indkøbskontoret arbejder med udbud af varer og tjenesteydelser, mens Teknik og Miljø typisk arbejder med udbud af bygge- og anlægsopgaver.
Hvis Indkøbskontoret ikke umiddelbart kan svare på dit spørgsmål, henviser og hjælper vi dig med, at få det afklaret.
Du skal bare booke en tid senest onsdag kl. 14:00 ved UdviklingVejen på tlf. 73 84 85 00, så står den relevante konsulent klar.
Sted: Du kan møde UdbudsPanelet på IVER Café på Vejen Business College, Jyllandsgade 11, 6600 Vejen.
(Brug indgangen fra Allégade, og du finder IVER Café ved kantinen).
Udbudsskolen
Målgruppe: Potentielle tilbudsgivere og leverandører af varer og tjenesteydelser til Vejen Kommune og andre kommuner
Undervisere: Udbudskonsulenter fra Vejen Kommunes Indkøbskontor.
Temaer:
- Kort introduktion til udbudsreglerne
- Indkøbskontorets opgaver
- Udbudsprocessen
- Udbudsdokumenter
- Tilbudsgivning
- Teknik og platform til tilbudsgivning
- Tilbudsgivning i praksis – Case
- Tilbudsevaluering, kontraktindgåelse og drift
- Aktindsigt og klagesager
- Spørgsmål fra deltagerne*
*Når du tilmelder dig Udbudsskolen, kan du stille nogle spørgsmål, som Indkøbskontoret forbereder svar på og gennemgår på dagen.
Dato og tilmeldingslink er på vej
Har du spørgsmål til arrangementet er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Martin Larsen mala@vejen.dk
Her kan du give konstruktiv feedback til redaktøren af denne side
Skriv en kommentar til siden.
Vi følger op på alle henvendelser, men husk at dette er feedback til denne side og hjemmesiden vejen.dk.