Kommende arrangementer

Udbudspanelet - Få hjælp til lokale udbud

Vejen Kommunes indkøbskontor tilbyder det lokale erhvervsliv rådgivning om udbud i samarbejde med UdviklingVejen, under navnet: UdbudsPanelet. Her kan du få rådgivning om udbud og en snak med udbudskonsulenterne fra Vejen Kommunes Indkøbskontor hver torsdag mellem 15.00 og 17.00, hvis du booker tid. ​

Du kan stille spørgsmål til Vejen Kommunes udbudsplan, samhandel med Vejen Kommune eller andet.

I Vejen Kommune er der flere afdelinger, der beskæftiger sig med udbud. Indkøbskontoret arbejder med udbud af varer og tjenesteydelser, mens Teknik og Miljø typisk arbejder med udbud af bygge- og anlægsopgaver.

Hvis Indkøbskontoret ikke umiddelbart kan svare på dit spørgsmål, henviser og hjælper vi dig med, at få det afklaret.

Du skal bare booke en tid senest onsdag kl. 14:00 ved UdviklingVejen på tlf. 73 84 85 00, så står den relevante konsulent klar.

Sted: Du kan møde UdbudsPanelet på IVER Café på Vejen Business College, Jyllandsgade 11, 6600 Vejen.

(Brug indgangen fra Allégade, og du finder IVER Café ved kantinen).

Nytårskur ved UdviklingVejen

Mød Indkøbskontoret på vores stand ved UdviklingVejens Nytårskur.

Dato: onsdag den 8. januar 2020

Sted: Vejen Idrætscenter.

 

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Martin Larsen mala@vejen.dk

Bliv leverandør til det offentlige

Tirsdag d. 3. marts 2020​ kl. 14.00 til 16.30 ​ inviterer UdviklingVejen og Vejen Kommune nuværende og potentielle leverandører til det offentlige til en spændende eftermiddag. Kom og hør om Vejen Kommunes udbud for det kommende år, mød de ansvarlige for udbud og få mulighed for at stille spørgsmål. Du vil også høre lokale virksomheder fortælle om deres erfaringer med udbud, samt få mulighed for at netværke med andre lokale virksomheder.

PROGRAM           

Kl. 14.00 fælles program:       

  • Velkomst ved Ulrik Kragh, direktør hos UdviklingVejen
  • Oplægsholder - nærmere information følger.
  • Erfaringer med udbud til Vejen Kommune.

 Kl. 15.00 – 15.50: Pause

I pausen kan du netværke med andre virksomheder og få mulighed for at mødes med og stille spørgsmål til de udbudsansvarlige fra Vejen Kommune.

Kl. 15.30 – 16.30: Kommende udbud

Opdeling i spor:

Spor 1: Varer & Tjenesteydelser

Spor 2: Bygge- og anlægsopgaver

Kl: 17.00: Tak for i dag.

Arrangører er UdviklingVejen i samarbejde med Indkøbsafdelingen samt Teknik & Miljø i Vejen Kommune.

Dato og tid: Tirsdag d. 3. marts 2020 kl. 14:30 til 16:30 
Sted: Rådhuset, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen - Lokale 3. sal.
Tilmeldingsfrist: Tirsdag d. 3. marts kl. 9:30
Tilmelding: Sker via UdviklingVejen - følg nedenstående link:

Tilmelding til arrangementet "Bliv leverandør til Vejen Kommune"

 

Har du spørgsmål til arrangementet er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Martin Larsen mala@vejen.dk

Udbudsskolen

Vejen Kommunes Indkøbskontor indbyder dig i samarbejde med UdviklingVejen til en spændende dag, hvor du kan lære alt om udbud – fra at finde de relevante udbud, til udarbejdelse af tilbud. Vi kommer også rundt om udbudsreglerne og de faldgruber tilbudsgiverne ofte møder.

Målgruppe: Potentielle tilbudsgivere og leverandører af varer og tjenesteydelser til Vejen Kommune og andre kommuner

Undervisere: Udbudskonsulenter fra Vejen Kommunes Indkøbskontor.

Temaer:

  • Kort introduktion til udbudsreglerne
  • Indkøbskontorets opgaver
  • Udbudsprocessen
  • Udbudsdokumenter
  • Tilbudsgivning
  • Teknik og platform til tilbudsgivning
  • Tilbudsgivning i praksis – Case
  • Tilbudsevaluering, kontraktindgåelse og drift
  • Aktindsigt og klagesager
  • Spørgsmål fra deltagerne*
    *Når du tilmelder dig Udbudsskolen, kan du stille nogle spørgsmål, som Indkøbskontoret forbereder svar på og gennemgår på dagen.

 

 

Dato og tilmeldingslink er på vej

 

Har du spørgsmål til arrangementet er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Martin Larsen mala@vejen.dk