Skip til hoved indholdet

Indberetning af lønloft i forbindelse med fleksjob

Som arbejdsgiver skal du indberette normallønnen for en tilsvarende medarbejder ansat i en ordinær stilling. Dette er afgørende for, at kommunen kan beregne det korrekte tilskud til din fleksjobansatte medarbejder. Indberetningen af lønloftet er dit ansvar som arbejdsgiver, og du kan gøre dette nemt og hurtigt på denne side.

Indberet lønloft

Brug vores selvbetjeningsløsning til nemt at indberette lønloftet for din fleksjobansatte medarbejder. Log ind med MitID Erhverv, og følg trin-for-trin vejledningen. På Trin 1 finder du detaljeret information om lønloftet i forbindelse med fleksjob.

Flemming Jepsen

Arbejdsmarkedsafdelingen

Ring til os

Bemærk

Når du sender Digital Post til os, bliver du bedt om at bruge MitID. På den måde bliver beskeden sendt sikkert, og du kan skrive dine personlige oplysninger, f.eks. dit CPR-nummer.

Denne side er printet den 21-12-2024 00.31

Ophavsretten tilhører Vejen Kommune.

Informationer må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.

Hold dig opdateret om Vejen Kommune

Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600 Vejen


CVR-nummer 29189838

Genveje