Indberetning af lønloft i forbindelse med fleksjob
Som arbejdsgiver skal du indberette normallønnen for en tilsvarende medarbejder ansat i en ordinær stilling. Dette er afgørende for, at kommunen kan beregne det korrekte tilskud til din fleksjobansatte medarbejder. Indberetningen af lønloftet er dit ansvar som arbejdsgiver, og du kan gøre dette nemt og hurtigt på denne side.
Brug vores selvbetjeningsløsning til nemt at indberette lønloftet for din fleksjobansatte medarbejder. Log ind med MitID Erhverv, og følg trin-for-trin vejledningen. På Trin 1 finder du detaljeret information om lønloftet i forbindelse med fleksjob.
Flemming Jepsen
Arbejdsmarkedsafdelingen
Ring til os
Skriv til os
Bemærk
Når du sender Digital Post til os, bliver du bedt om at bruge MitID. På den måde bliver beskeden sendt sikkert, og du kan skrive dine personlige oplysninger, f.eks. dit CPR-nummer.Ophavsretten tilhører Vejen Kommune.
Informationer må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.