Parrådgivning - rådgivning til forældre i Vejen Kommune

At opleve udfordringer i parforholdet er normalt, og noget som mange par oplever. Når parforholdet er udfordret, eller i krise, mistrives ofte både børn og voksne. Mange par søger derfor rådgivning med ønske om, at få parforholdet, og familielivet, til at fungere bedre. I parrådgivning får man hjælp til at forstå og håndtere udfordringer på en ny måde, blandt andet ved at arbejde med kommunikationsmønstre og atmosfæren i parforholdet. I samtalen tages der naturligvis udgangspunkt i det der fylder netop for jer.

Hvem kan få hjælp

Parrådgivningen er et tilbud til forældre i Vejen Kommune med børn under 18 år.

Hvor

Rådgivningen finder sted på Områdekontoret Brørup, Stadionvej 15, 6650 Brørup.

Kontakt

Samtalerne foregår ved psykolog Linnea Faxe. Såfremt I er interesseret, er I velkomne til at henvende jer på telefon 23 44 09 78. Her kan I bestille en tid til en samtale, samt kort fortælle hvorfor I kontakter os. I kan ligeledes ringe til administrativ medarbejder på telefonnummer 79 96 63 57.