Beredskabsplan niveau 1
Denne plan har til formål at sikre, at Vejen Kommune kan opretholde sine funktioner i tilfælde af, at der indtræffer en ekstraordinær hændelse i kommunen. Planen er et værktøj, der skal hjælpe:
-
Før hændelsen - ved at skabe klarhed over roller og ansvar i forbindelse med hændelser.
-
Under hændelsen - ved at være instruks i "hvem der gør hvad" i tilfælde af hændelser.
-
Efter hændelsen - ved at blive brugt som udgangspunkt for evaluering af kommunens beredskab.
Planen er en udmøntning af Vejen Kommunes beredskabsstrategi - som er godkendt af byrådet i 2020.
Kontaktlisten i planen er revideret i 2020.
Plan for drift under kriser - Vejen Kommune 2020
Krisestabens kontaktoplysninger - bilag til beredskabsplanen
Her kan du give konstruktiv feedback til redaktøren af denne side
Skriv en kommentar til siden.
Vi følger op på alle henvendelser, men husk at dette er feedback til denne side og hjemmesiden vejen.dk.