Foreningens regnskab
Regnskabet skal indeholde:
- Indbetalt medlemskontingent
- Antal aktivitetsmedlemmer, inddelt i aldersgrupper fordelt på aktiviteter (skema der udleveres)
- Antal aktivitetsmedlemmer over 25 år
- Udgifter til egne/lejede lokaler og lejrpladser
- Udgifter til lederuddannelse
- Sidste års tilskud fra Vejen Kommune.
Revision af regnskab:
Revisor skal kontrollere foreningens oplysninger samt at regnskabet er i overensstemmelse med Folkeoplysningsloven regler. Revisoren attesterer regnskabet. Grænsen for krav om registreret revisor til revision af foreningens regnskab er en årlig tilskudsstørrelse fra Vejen Kommune på 250.000 kr. eksklusiv tilskud til idræts- og svømmehaller.
Udelukkelse fra tilskud:
Hvis foreningen ikke indsender de ønskede oplysninger til dokumentation af seneste års aktiviteter, udelukker vi foreningen for tilskud fremover. Hvis foreningen atter ønsker et tilskud, skal foreningen søge på ny.
Her kan du give konstruktiv feedback til redaktøren af denne side
Skriv en kommentar til siden.
Vi følger op på alle henvendelser, men husk at dette er feedback til denne side og hjemmesiden vejen.dk.
Bemærk, at følsomme og/eller fortrolige personoplysninger ikke må sendes via feedback, men i stedet skal sendes via Digital Post.